TARIEVEN EN INFORMATIE
-
Individuele coaching: € 90,- per uur. Een sessie duurt 60 minuten.
-
Individuele opstelling: : € 90,- per uur. Een sessie duurt 60-90 minuten.
-
Relatiebegeleiding: € 95,- per uur. Een sessie duurt 60-90 minuten.
-
Gezinsbegeleiding: : € 150,- per sessie. Een sessie duurt 90 minuten.
-
Vrouwen 4-daagse: € 645,- (inclusief verblijfskosten o.b.v. volpension)
-
Voor coaching gesprekken binnen organisaties maak ik vooraf een offerte.
De kosten zijn inclusief BTW
Je ontvangt na het consult een nota voor je zorgverzekeraar. Afhankelijk van je verzekeraar en je pakket, krijg je de kosten geheel of gedeeltelijk vergoed. De consulten vallen onder Psychosociale begeleiding in het aanvullend pakket. Voor exacte informatie verwijs ik je naar de zorgverzekeraar zelf. Je hebt geen verwijzing nodig van de huisarts. Wil je weten hoeveel je zorgverzekeraar precies vergoedt? Klik hier voor een uitgebreid overzicht.
Relatiebegeleiding, gezinsbegeleiding en de vrouwen 4-daagse workshop worden niet vergoed door de verzekering.
AFSPRAAK MAKEN
Heb je vragen maar ook als je je vraag nog niet helemaal helder hebt, neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee over welke begeleiding bij jouw vraagstuk past.
Je kunt bellen met 06 - 271 662 79, mailen naar info@aemare.nl of online aanmelden voor een afspraak. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op om je aanvraag te bespreken. Pas daarna is je aanmelding definitief.
KWALITEIT EN KLACHTEN
Aemare coaching en training is geregistreerd lid van de LVPW, SCAG, RBCZ en NOBCO, organisaties die het niveau van de aangesloten therapeuten/coaches controleren en toezicht houden op de kwaliteit.
-
LVPW – met licentienummer 1017
-
SCAG - met licentienummer 17714
-
RBCZ - met licentienummer 200579R
-
NOBCO – met licentienummer 30985
Ben je niet tevreden? Geef het gerust aan, dan zoeken we samen naar een oplossing. Mochten we er echt niet uitkomen dan kun je je wenden tot de LVPW of het SCAG. Bij het SCAG centrum van klachten en geschillen kun je gebruikmaken van een gratis klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt bij het formuleren van jouw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen. Samen wordt gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor de klacht. De klacht wordt binnen zes weken afgehandeld.
NB Vanaf 1 januari 2023 behandelt de Geschillencommissie Complementaire Gezondheidszorg in Den Haag klachten van cliënten over zorgaanbieders, die zijn aangesloten bij de SCAG.